(Lire en français)

Lo 21 de fevriér est lo jorn dècllarâ per l’UNESCO coment la Jornâ entèrnacionâla de la lengoua-mâre. A cela ocasion, lo prèsident de l’Enstitut de la Lengoua Savoyârda, Arnôd Frasse, at étâ envitâ per Radiô Mont-Bllanc por prègiér de la lengoua savoyârda diens l’èmission « La Matinale des Super Lève-Tôt ».

Quand ben ceta lengoua sêt oncor na lengoua-mâre por ben de Savoyârds, ele est adés totalament encognua por des mouéls d’habitents de la Savouè.

Vos pouede acutar la retransmission per icé. Nos tenens a remarciér Radiô Mont-Bllanc por lor envitacion et d’avêr betâ en devant noutra lengoua.

→ Por més d’enformacions sus la Jornâ de la lengoua-mâre 2023, vêre cé : Jornâ entèrnacionâla de la lengoua-mâre 2023


Interview à Radio Mont-Blanc

(Liére en arpetan)

Le 21 février est le jour déclaré par l’UNESCO comme la Journée internationale de la langue maternelle. À cette occasion, le président de l’Institut de la Langue Savoyarde, Arnaud Frasse, a été invité par Radio Mont-Blanc pour parler de la langue savoyarde dans l’émission « La Matinale des Super Lève-Tôt ».

Bien que cette langue soit encore une langue maternelle pour certains Savoyards, elle est encore totalement inconnue pour de nombreux habitants de la Savoie.

Vous pouvez écouter la retransmission ici. Nous tenons à remercier Radio Mont-Blanc pour leur invitation ainsi que d’avoir mis en lumière notre langue.

→ Pour plus d’informations sur la Journée de la langue maternelle 2023, voir ici : Journée internationale de la langue maternelle 2023